Reputatia online este la fel de importanta precum cea mentinuta in offline. Majoritatea oamenilor care cauta informatii pe internet despre o afacere, printre multe altele se intereseaza si de nivelul de seriozitate oferit in cazul in care decid sa achizitioneze. Daca un procent semnificativ este reprezentat de recenzii negative atunci in mod clar rezultatele nu mai sunt atat de multumitoare pentru afacere.
Prin managementul reputatiei online si cu ajutorul specialistilor in domeniu vei putea mentine sub control toate mesajele, comentariile, recenziile, articolele, stirile, etc., care ar putea sa iti afecteze reputatia. Mentinerea sub control a acestora se realizeaza cu ajutorul unor strategii care o data implementate vor aduce schimbari pozitive asupra companiei.
Managementul reputatiei online (ORM) – umbrela si bastonul in online. Eleganta si siguranta
Daca in mediul online clientii sunt nemultumiti pentru ca nu a fost indeplinit un serviciu anume sau produsele comandate au intarziat foarte mult, prin managementul reputatiei online vei putea implementa o serie de strategii care sa corecteze aceste aspecte negative. Un client multumit intotdeauna va avea o parere mai buna despre un brand. Dar daca totusi se intampla ca in ciuda eforturilor tale sa apara in mod constant astfel de opinii negative si denigratoare la adresa business-ului tau? In acest caz, prin managementul reputatiei online, sunt monitorizate toate conturile din retelele de socializare, website-urile, e-mailurile, etc., pentru a putea fi filtrate si rezolvate intr-un mod cat mai potrivit.
”Bunele practici se referă la transformare. La informare fără dezinformare. La creșterea imaginii prin articole de calitate din care fiecare ar avea de învățat. Chiar la construirea imaginii prin strategii de inbound (precum SEO, social media) care cresc compania lor, fără a afecta compania adversă sau site-ul sau canalul social unde ar fi existat un comentariu negativ. ” – Corina Ștefan, Content Specialist iXPr
Orice aspect negativ are un impact semnificativ asupra oricarui business, motiv pentru care trebuie sa se apeleze intotdeauna la specialisti pentru a intreprinde masurile potrivite. Aplanarea conflictelor din mediul online nu trebuie realizate in acelasi ton deoarece acest lucru va amplifica un posibil conflict. Totul trebuie tratat cu profesionalism si aplicand metodele potrivite.
Un specialist in managamentul reputatiei online te va ajuta sa obtii un rezultat mai bun in topul motoarelor de cautare si sa fie evidentiate rezultatele pozitive ale business-ului tau. Acest lucru se obtine prin dedicare si munca constanta si prin monitorizarea tuturor surselor in care brand-ul tau isi face simtita prezenta.
De asemenea, orice antreprenor care apeleaza la aceste servicii va putea beneficia de asistenta privind modul de gestionare a comentariilor negative si de publicarea unor materiale precum articole sau comunicate de presa in surse sigure si atent verificate.
Gestionarea conflictelor in mod profesionist
Lansarea unui business in mediul online nu poate insemna intotdeauna solutia salvatoare prin care sa castigi simpatia publicului tau. Trebuie sa muncesti pentru a obtine acest lucru. In mediul online este important sa iti faci o imagine cat mai buna pentru a castiga un public care sa aprecieze tot ceea ce faci.
Desigur, ai putea afirma cu usurinta ca tie nu are cum sa ti se intample sa fii tinta unor opinii rautacioase dar mediul online este foarte vast si pot fi gasiti tot felul de oameni care nu intotdeauna au cele mai bune intentii. Este mai usor sa ai langa tine specialisti care sa gestioneze situatiile neplacute intr-un mod profesionist oricand apare o situatie neplacuta.