Ti s-a intamplat si tie cu siguranta: ai setat campanii google adwords care pareau sa functioneze bine, ai avut si lead-uri bune, dar campaniile au esuat pana la final. Ai cheltuit si multi bani si nu ai avut ROI-ul pe care il doreai, asta se intampla destul de des, nu? Singurul motiv pentru care patesti asa ceva este lipsa de informare constanta. Trebuie sa tii pasul cu toate modificarile facute de Google, trebuie sa vezi cum se modifica algoritmii si ce tehnici mai poti folosi in Google AdWords pentru a ajunge mai rapid la rezultatele dorite. WiseVision te poate ajuta sa fii la curent cu toate noutatile si iti ofera o echipa de specialisti care pot sa seteze orice fel de campanii si sa se ocupe si de toate elementele care pot asigura succesul lor. Iata in continuare cinci tehnici avansate in Google AdWords care iti pot aduce mai multe lead-uri de calitate.
Publicitate google adwords
- Creeaza landing page-uri Google friendly cand initiezi campanii google adwords. Experienta pe care utilizatorii o vor avea odata ce au accesat landing page-urile trebuie sa fie una solida. Ea va contine doar informatii relevante, utile, simplu de inteles, e nevoie de transparenta si de incredere. Landing page-urile trebuie sa fie usor de navigat, informatiile pe care le cauta clientii cand ajung acolo trebuie sa fie gasite imediat. Paginile de acest tip trebuie sa se incarce rapid daca vrei sa ai campanii google adwords care sa iti ofere si castigurile sperate.
- Incearca sa gasesti cea mai buna si mai simpla cale prin care clientii te pot contacta direct. In landing page-uri trebuie sa avem informatiile de contact vizibile, se pot pune si numere de la Google si de la Skype daca nu vrei neaparat sa ai numerele personale si date personale afisate online. Daca un client nu te poate contacta nu va avea cum sa cumpere produse si servicii,nu va avea incredere si va prefera concurenta cel mai probabil. Landing page-urile sunt importante pentru publicitate google adwords, ele pot sa aduca un numar foarte mare de clienti daca sunt setate corect si au toate informatiile basic necesare. Cu cat mai multe date de contact pe landing page cu atat publicitate prin Google AdWords va fi mai eficienta si mai simplu de folosit. WiseVision are experienta necesara pentru a implementa toate aceste informatii in landing page in asa fel incat ele sa fie utile si vizibile la fiecare accesare.
Publicitate adwords
- Viteza de incarcare a paginilor e foarte importanta. Niciun utilizator modern nu va sta mai mult de cateva secunde si va parasi site-ul imediat daca nu vede ceea ce isi doreste. Viteza de incarcare poate face diferenta intre campanii google adwords reusite si cele care esueaza destul de rapid. Imbunatatirea vitezei de incarcare e simplu de facut prin optimizarea reclamelor si a landing page-urilor, prin compresia de imagini si rezolvarea oricaror erori care pot sa apara in codul site-urilor sau al paginilor web. Se vor evita si pop-up-uri si pop-uri de iesire pentru a avea viteza cat mai buna pe landing page-uri pe site-ul catre care trimit reclamele online din campaniile setate de la inceput.
- Termenii si Conditiile site-ului respectiv trebuie sa fie vizibile pe landing page daca vrei ca acestea sa fie aprobate. Landing page-urile sunt testate si verificate cand se initiaza campanii de publicitate adwords, ratele de conversie cresc si cu 20% daca se fac aceste teste si avem termeni si conditii clare specificate in landing page. Orice utilizator trebuie sa aiba clare toate aceste informatii cand ajunge de la o reclama din Google pe landing page-ul unui site pe care poate nu il cunoaste.
Ca sa iti dai seama cat de bine au functionat aceste tehnici ai nevoie de date concrete legate de seo, serp, ranking. Ele sunt oferite de seo tool, de tool-uri de seo rank tracking si de serp tracking moderne, tool-uri simplu de folosit si de “citit”, mai ales ca toate datele sunt prezentate intr-o structura logica si intr-un layout special gandit pentru profesionistii in seo. Doar asa se pot urmari evolutii, stii ce ai de facut pe viitor si poti sa apreciezi cat de bine ai reusit sa pui in aplicarea tehnicile din Google AdWords.