Cum te asiguri ca procesul de relocare a firmei nu te costa mai mult decat este necesar?

Daca urmeaza sa treci printr-un proces de relocare in Bucuresti a firmei, in mod clar vei fi pus in situatia de a te confrunta cu cateva zile pline de provocari.  Va trebui sa gasesti solutii la fiecare pas pentru ca relocarea firmei sa se desfasoare in cele mai bune conditii. In afara de organizarea mutarii, trebuie sa te asiguri ca ai ales cea mai buna optiune pentru tine, astfel incat sa nu te coste la final mai mult decat ai fi dorit sa aloci ca si cheltuieli pentru aceasta mutare.

Exista foarte multe companii care ofera servicii pentru relocarea firmei si iti doresti ca intregul proces sa aiba cel mai bun raport calitate – pret. Cu siguranta, ar fi destul de neplacut sa constati ca anumite aspecte din contract sunt neclare sau exista taxe ascunse care te pun in dificultate in momentul in care vine vorba despre plata.

Cum poti sa economisesti atunci cand realizezi relocarea firmei?

Pe durata procesului de relocare a firmei trebuie sa se tina cont de o serie de factori precum numarul de masini necesare si numarul de muncitori implicati, distanta de parcurs si micile detalii precum etajul la care trebuie sa ajunga fiecare corp de mobilier, existenta liftului, serviciile de ambalare etc.

Pentru a te asigura ca platesti un pret corect, recomandarea noastra este sa eviti firmele care iti spun un pret de la inceput fara sa analizeze detaliile mutarii. Asadar, primul pas pentru a putea sa iesi mai ieftin cu relocarea firmei este acela sa gasesti o firma care ofera servicii transparente si garantie pentru tot procesul.

Urmatorul pas este sa incepi sa selectezi toate lucrurile care urmeaza sa fie transportate la noua locatie. Arunca sau doneaza tot ceea ce nu iti este de folos si eventual, alege sa transporti cu masina personala acele lucruri care sunt fragile sau de pret. Mai ales daca ai o firma destul de mica, nu are rost sa inchiriezi doua masini de transport daca poti sa faci acest lucru si doar cu una singura.

In momentul relocarii trebuie sa fii sigur ca totul este pregatit si ambalat corespunzator. Daca ambalezi totul singur si demontezi mobilierul atunci vei putea economisi in mod automat niste bani.

Tine cont de orice mic detaliu pentru ca poate face diferenta

Serviciile pot sa fie si negociate. Asadar, poti sa incerci sa faci acest lucru insa, nu este garantat si succesul mai ales daca este vorba despre o firma profesionista care are preturi ferme pentru fiecare serviciu pe care il ofera. De asemenea, nu uita sa organizezi totul cat mai eficient pentru ca intreg procesul pentru relocarea firmei sa se desfasoare eficient si cat mai rapid. Nu te baza pe faptul ca sunt profesionisti si stiu cum sa gestioneze fiecare obiect deoarece tu esti cel care stie cel mai bine care sunt primele care doresti sa fie transportate si care pot sa fie lasate mai spre final.

Orice mic detaliu conteaza atunci cand te ocupi de relocarea firmei si te va putea salva de toate micile neplaceri care ar putea interveni in intreg procesul.