Scrierea de continut este o forma de scriere online pe care blogurile si intreprinderile o folosesc ca strategie de marketing pentru a-si dezvolta afacerea.
Bloggerii folosesc scrierea de continut pentru a-si creste traficul pe site-ul web, pentru a creste vanzarile de marketing afiliat si pentru a-si creste lista de e-mailuri ca o modalitate de a genera clienti potentiali cu privire la produsele si serviciile lor.
Companiile folosesc scrierea de continut ca strategie de generare de clienti potentiali pentru a incorpora noi clienti si pentru a le prezenta produsele.
In esenta, fiecare companie are nevoie de un blog si fiecare blog are nevoie de un content writer.
Exista, in general, doua tipuri de continut scris pentru blog-uri
- Scrierea continutului SEO
SEO vine de la optimizarea motorului de cautare si este procesul de creare a continutului care este clasat pe Google.
Acesta este traficul organic si este o forma durabila de trafic pentru bloggeri si intreprinderi.
Pentru clientii la nivel inalt, scrierea SEO nu este tipul de continut pe care il cauta. Cele mai multe sunt in cautarea pentru script-ul SMO .
Prin urmare, atunci cand cauti un loc de munca independent de scriere, vei vedea locuri de munca prost platite care doresc sa scrie articole SEO.
- Scrierea continutului SMO
Scrierea SMO este o scriere optimizata pentru retelele sociale.
Acesta este continut pentru social media sau pentru cititorii reali si nu pentru potentialul de clasificare google (desi acest tip de scriere este clasificat in Google).
Acest tip de continut foloseste titluri si prezentari interesante. Un exemplu excelent de scris SMO este orice blog post pe Smart Blogger si Blogging Wizard.
Continut ca acesta este distribuit pe retelele de socializare in mod repetat.
Ce face un content writer?
Un scriitor de continut este considerat un scriitor independent, in sensul ca ofera scriere online pentru companii, marci, startup-uri si multe altele. Ceea ce il defineste este tipul de scriere pe care il face.
Stimulente / produse
Daca clientul are produse digitale, poate angaja un specialist pentru a le nota. De exemplu, multi bloggeri si companii au cursuri online. Ei pot angaja un scriitor independent pentru a scrie cursul.
Acesta este un proiect imens si bine platit, dar necesita mult timp si angajament.
Ce abilitati ai nevoie pentru a fi un scriitor de continut?
Ca si in cazul oricarui tip de scriitor independent, un scriitor de continut trebuie sa inteleaga intentia utilizatorului online si a publicului online.
Odata realizat, scrierea oricarui tip de continut ar trebui sa fie usoara.
Intelege intentia utilizatorului
Intentia utilizatorului se refera la intentia unui utilizator atunci cand tasteaza o interogare de cautare pe Google.
De exemplu, doua persoane pot cauta un dulap capsula pe Google, dar ambele au intentii diferite de utilizator.
O persoana vrea sa stie care elemente sunt cele mai bune pentru un dulap capsula, iar cealalta persoana vrea sa stie ce este un dulap capsula.