Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) se refera la toate tehnicile si munca depusa pentru a optimiza pozitionarea paginilor unui site web in paginile de rezultate naturale (SERP) ale motoarelor de cautare. Scopul este de a pozitiona aceste pagini in functie de interogarile introduse de vizitatori si de a genera trafic si notorietate. Munca unei agentii SEO este deci de a implementa o sinergie de tehnici pentru a creste pozitionarea si vizibilitatea site-ului clientului pe Google, apropiindu-se cat mai mult de criteriile de relevanta ale algoritmilor Google.
SEO se deosebeste de SEA, al carui principiu este de a cumpara afisarea unei reclame platite la fiecare click.
De ce sa va ganditi sa lucrati la SEO pentru un profesionist?
Multe branduri si afaceri stiu ca au nevoie de vizite din partea SEO, dar este dificil de stiut care va fi valoarea reala a randamentului investitiei si a costului de achizitie. Ce valoare ofera o campanie SEO buna? De ce este SEO atat de important pentru afacerea mea? Cum poate fi prezenta? Afla raspunsul pe Spartan SEO.
Daca afacerea voastra ofera produse sau servicii pentru care utilizatorii introduc interogari de cautare pentru a gasi informatii, ar trebui sa fie o prioritate pentru voi. SEO si SEA sunt deseori puse in opozitie, dar suplimentarea vizibilitatii prin intermediul Google Ads este o strategie buna. Agentia noastra specializata si certificata va poate ajuta in acest sens.
Principalele beneficii ale SEO pentru o afacere
- Unul dintre cele mai importante beneficii ale SEO este ca veti obtine trafic de calitate pentru afacerea voastra. Este nevoie de optimizari pentru a va ajuta sa apareti in rezultatele relevante ale cautarilor.
- Puteti atrage mai multi utilizatori calificati. Utilizatorii aleg sa va viziteze site-ul web si se simt increzatori daca informatiile furnizate sunt relevante.
- Spre deosebire de canalele traditionale de publicitate, care au ca scop sa ajunga la consumatori, indiferent daca acestia doresc sau nu sa auda de voi, SEO are ca scop facilitarea gasirii de catre publicul tinta atunci cand doreste informatii specifice.
Impactul comunicatelor de presa asupra SEO si PR
Comunicatul de presa, binecunoscut in jurnalism si relatii publice, poate fi extrem de eficient pentru optimizarea SEO a unui site web daca este combinat cu SEO. Acesta poate avea doua tipuri de impact:
- Impactul direct pentru SEO: Continutul se poate pozitiona bine in motoarele de cautare datorita URL-ului sau linkului site-ului unde a fost scris, dar acest lucru este relativ rar, cu exceptia cazului in care este considerat “nou” pe Google.
- Impactul indirect pentru PR: Daca comunicatul de presa este unic, relevant, bine scris si atrage atentia, este foarte probabil sa fie evidentiat de un blog sau de o alta persoana. Acest lucru are ca rezultat o mentiune de calitate sau un link catre continutul vostru.
Combinarea SEO si PR pe social media
Retelele de socializare sunt omniprezente si au o mare importanta astazi: o companie care nu este pe Facebook sau Instagram nu stie ce pierde! SEO si PR trebuie sa colaboreze pentru a creste imaginea companiei si a asocia afacerea cu utilizatorii de internet pentru a atrage clienti si a-i fideliza. Strategia este de a profita de social media pentru a obtine feedback, share-uri si link-uri de la utilizatori.
Spartanseo.ro tel:0773798101 Bucuresti