Roll Up eXpoPrint

Un roll up este un un sistem de expunere foarte important ce nu ar trebui sa lipseasca nici unei companii care doreste sa se promoveze si sa isi creasca vizibilitatea. Desi initial a fost conceput pentru participantii la conferinte, targuri si evenimente, un roll up poate fi folosit, cu succes, si in cadrul magazinelor, hipermarket-urilor, mall-urilor, showroom-urilor si al oricaror altor puncte de vanzare. De asemenea, multe companii aleg sa plaseze un roll up banner in receptie pentru a crea o prima comunicare a vizitatorilor cu brandul, chiar de la intrarea in sediu.

Pentru a avea impactul corespunzator, un roll up de calitate trebuie sa fie sustinut de o grafica impecabila, profesionista. El trebuie vazut ca o parte a strategiei de marketing, fiindu-i acordata aceeasi atentie si importanta ca unei brosuri, unui advertorial sau unei reclame la radio sau TV.

Un roll up este un mod de promovare a brandului, serviciilor sau produselor unei companii, ce are obiectivul de a capta atentia publicului tinta. Din acest motiv, un design eficient este imperativ si ajuta la transmiterea corecta a mesajului.

Mai jos pot fi regasite 5 sfaturi pentru un design coresponzator.

  1. Afiseaza logo-ul in partea superioara a roll up-ului.

Foloseste zona superioara a unui roll up pentru a afisa logo-ul companiei si mesajul principal. Este important ca, la nivelul ochilor, sa fie prezentate elementele de baza astfel incat, indiferent ca vorbim de de slogan, de imaginea unui produs sau de adresa website-ului, acestea trebuie pozitionate in asa fel incat sa atraga atentie. Altfel, roll up-ul va ramane neobservat.

  1. Gandeste de la stanga la dreapta

Clientii sunt invatati sa citeasca de sus in jos si de la stanga la dreapta deci tine cont de acest lucru atunci cand concepi elementale grafice si informatiile pe care doresti sa le integrezi. Este, de asemenea, important sa incluzi numai informatii relevante si un numar minim de cuvinte. Informatiile suplimentare pot fi oferite de catre echipa de vanzari sau incluse in flyere si brosuri.

  1. Foloseste imagini de calitate

Daca urmeaza sa incluzi imagini, in special imagini cu produse, ai grija sa respecti standardele de calitate. Ele trebuie sa aiba o rezolutie de minim 300 dpi si sa fie salvate in format CMYK, special pentru print. Nu copia o imagine de pe site pentru a o include direct in conceptul grafic deoarece calitatea acesteia va fi scazuta. Obiectivul tau este sa atragi atentia oamenilor si sa ii directionezi catre produsele tale. Nu uita: imaginile de calitate scot in evidenta produse profesioniste, pe care oamenii si le doresc.

  1. Alege cu atentie culorile

Atunci cand realizezi designul unui roll up, permite-le culorilor sa fie cel mai bun prieten al tau. Pentru a te pune intr-o imagine pozitiva, ele trebuie sa faca parte din gama de culori specifice brandului tau si in concordanta cu logo-ul. Este important sa tii cont si de impactul culorii de fundal si de modul in care ea rezoneaza cu imaginile si textul. Gama cromatica are rolul de a sustine mesajul ce se doreste a fi transmis si sa il puna in valoare. Culorile luminoase precum portocaliul si rosul pot atrage atentia insa ai grija si evita combinatii de genul galben-alb deoarece fac dificila citirea mesajului, mai ales de la distanta.

  1. Nu uita sa incluzi informatiile de contact

Nu in ultimul rand, atunci cand realizezi grafica unui roll up, ai grija sa incluzi informatiile de contact. Acest lucru este important mai ales daca alegi sa plasezi un roll up intr-un loc unde nu exista un om de vanzari care sa poata da informatii suplimentare. Astfel, datele de contact ofera publicului cea mai buna metoda de a intra in legatura cu tine daca exista persoane ce vor sa afle mai multe despre produsele sau serviciile tale sau chiar sa faca o comanda. Include adresa website-ului, un numar de telefon si o adresa de e-mail (sau macar doua dintre acestea). Poti mentiona si adresa sediului sau retelele sociale (Facebook, Instagram, Twitter) unde poti fi gasit. Exista si varianta integrarii unui cod QR care sa includa toate aceste informatii. In general, datele de contact sunt puse in partea de jos a unui roll up insa ele trebuie sa fie usor de identificat si citit.

Prin urmare, daca doresti sa pui in valoare promovarea companiei tale, intra pe expoprint.ro si alege un model potrivit de roll up pentru businessul tau, pentru ca acesta poate fi un real ajutor in cadrul strategiei de promovare a unei companii, fie ca vorbim de participarea la un eveniment sau de prezenta in cadrul unui punct de vanzare. Pentru ca impactul sa fie maxim trebuie sa se tina cont de principiile de baza ale designului.

By